čtvrtek 18. února 2010

PRIVATE – BLUE LABEL

Čirý, tak trochu neobyčejně obyčejný kondom.

Společnost Private sází na barevné odlišení svých kondomů - můžeme tak najít třeba zlatou, stříbrnou a nebo právě modrou edici, kterou máme na programu dnes.

Z hlediska designu se jedná o jednu z nejpovedenějších krabiček, jakou jsem měl kdy možnost držet ve svých rukách. Černé matové pozadí, z něhož v lesklé černé vybíhají ženské postavy - to vše kombinováno velmi slušivou tmavomodrou barvou; snad jen těch popisků by mohlo být trochu méně. Krabička obsahuje tři samostatně balené kondomy. Jak jsem pěl chválu na krabičku, tak obaly kondomů se mi moc nelíbí - do šikma ubíhající názvy firmy - no, tmavá barva by se možná hodila více.


Kondomy i firma se tváří španělsky, ale zhotovitele už těžko budeme hledat v Evropě, ach jo, nefalšované made in China. Výrobek má ISO i CE, takže by kvalita měla být OK, ale věřte tomu při všech těch skandálech. Vodní zkouška dopadla dobře - 15 l.

Rozbalovaní díky vroubkování nečiní žádné obtíže. Modrá edice je ve znamení přírodních kondomů, takže jsem žádný zázrak nečekal. O to větší překvapení nastalo, když jsem si ke klasickému kondomu přivoněl - a žádný latex. Kondomy jsou parfémovány velice příjemnou vůní, kterou bych asi nejlépe přirovnal k borůvkám - skutečná
lahoda, mňam!


Pokud vím, u nás se kondomy neprodávají. V zahraničí je můžete pořídit v 3 ks balení za cca 3 €.


Ve své kategorii si myslím patří k tomu lepšímu - skvělý design, příjemná vůně, dobrá spolehlivost = 9 z 10.

Web výrobce: http://private-condoms.com/

Video:

Žádné komentáře:

Okomentovat