pátek 18. března 2011

Zásilka z Číny je tu

Před nedávnem jsem psal (TADY) o své objednávce kondomů z čínského obchodu Intimatesgadgeds ze skupiny Dealextreme.

Ani už jsem, vážení, nedoufal, že zásilka dorazí, ale zázrak se stal skutečností a po 2 (!!!) měsících od objednání jsem měl balíček (diskrétně zabalený) připravený na poště. Poštovné je, jak je zvykem, na čínských e-shopech zdarma, což mě jediné při mé cholerické povaze uchránilo od záchvatů vzteku...

Na fotkách můžete vidět, co všechno dorazilo - postupně se k jednotlivým položkám dostanu v samostatných recenzích. Jen předesílám, že celá hromádka vyšla asi na 10 dolarů.

2 komentáře:

  1. Můžeš sem dát fotku jak vypadala diskrétně zabalená obálka? Díky

    OdpovědětVymazat
  2. koukal jsem do archivu a fotku bohuzel nemam; ale je to normalni zluta obalka uvnitr s bublinkama, vsechno pevne oblepeny izolepou, jako dodavatel je uvedena nejaka neznama firma a v prohlaseni o obsahu jsou uvedeny hygienicke potreby a cele je to oznacene jako darek s podhodnocenou cenou, ale to stejne casto na celniky neplati...

    OdpovědětVymazat