pátek 25. března 2011

Čínský šmejd?

Je tu první z recenzí z mého čínského nákupu. Dnes máme na pořadu dne Kondom - těžko najít jiné označení, neboť produkt jiný název nenese - je to prostě jenom kondom.

Když už jsme u toho označování: samozřejmě kondom nemá evropské označení shody CE (kdo by ho také čekal, že), ale co je důležitější, nemá nikde uvedeno ani datum expirace. Zkrátka, prozraď mi zrcadlo, jak je kondom starý - rok či dva nebo již trouchniví?

Vzal jsem balení po pěti kusech v jednom proužku. Jednotlivé kondomy jsou sice perforací určeny ke snadnému odtržení, ale jak můžete vidět na obrázku, klidně se vám stane, že utrhnete kus obalu i dalšího kondomu, což jistě může mít vliv na jejich kondici. Samotné roztržení také není nijak snadné a může se stát, že se bez nůžek neobejdete - prostě děs.

Samotný kondom je docela silně lubrikovaný, ale pouze v horní polovině. Zápach latexu je relativně slabý a je překryt vůní lubrikantu, která je, to musím přiznat, velmi příjemná - připomíná nějaké tropické ovoce. Šířka je standardních 52 mm, naproti tomu délka je menší než u našich kondomů, v tomto případě 18 cm.

Kondom jsem podrobil vodní zkoušce a byl jsem nemile překvapen - vydržel pouze 10 litrů, pak se utrhl kroužek (další pokusy dopadly podobně) - s něčím takovým jsem se doposud u běžných kondomů nesetkal. Na druhou stranu při sexu jsem žádnou trhlinu nezaznamenal.

Kondom v balení po 5 kusech vyjde na 99 centů, tj. asi 17 korun. Cena se zdá být lákavá, ale musím velmi varovat před použitím tohoto kondomu jako prostředku ochrany před pohlavními chorobami nebo početím. Pokud však používáte kondom z důvodů hygienických či jako druhou antikoncepci, pak je docela dobře použitelný.

Celkové hodnocení: 4 z 10.

Žádné komentáře:

Okomentovat